بهترین شیرینی های جهان در سال 2020 بلاگ استوریاب

پس برای چشیدن این طعم لذیذ و فوق‌العاده هر چه سریعتر به شیرینی فروشی بی بی بروید. طعمهاى خاص و طرحهای ویژه كيك هاى عقد عروسى نامزدى تولد بى بى شاور و ….باعث رضایت همیشگی مشتریان ما بوده است. مواد استفاده شده در تزيينات تماما خوراكى ميباشند و فیلینگ کیک از تازه ترين مواد اوليه است. طراحی ایده های شما با ظرافتی خاص کار هر روز و هر لحظه ما است پس همین الان با ما تماس بگیرید و کیک رویایی خود را سفارش دهید. برخی از قنادی‌های پایتخت با وجود سال‌های زیادی که از فعالیتشان می‌گذرد همچنان کیفیت کار را حفظ کرده‌اند و در کسب رضایت مشتری پیشگام بوده‌اند. محیط کافه قنادی مینیون کوچک است؛ اما صمیمیت در آن موج می‌زند.

پس برای خرید این شیرینی‌ها باید قبل از عصر به گاندی سر بزنید. کیفیت شیرینی‌های این قنادی به قدری بالاست که باید نگران جاماندن از صف طویل شیرینی‌ها و کیک‌های هانس باشید. آوازه کیک توت فرنگی، شیرینی بادام عسلی، کیک میوه‌های کلوچه، شیرینی خامه‌ای، شیرینی کره‌ای، انواع تارت، کلوچه و غیره قنادی هانس در کل تهران پیچیده است.

زمان شروع قنادی هانس باز می گردد به سال 1342 که سبک شیرینی پزی این از ادغام شدن ارمنی – آلمانی الهام گرفته شده است. قصه و کارنامه ای که قنادی مینیون دارد به جنگ جهانی دوم باز می گردد که فردی به نام اوسب ترپوگوسیان به علت فرار از جنگ در اروپا به ایران مهاجرت کرد و بعد از مدتی تصمیم به باز کردن نانوانی در تهران کرد. هنگامی که جنگ به پایان رسید، این نانوانیی تبدیل به شیرینی فروشی با نام مینیون شد؛ سپس امروز این شیرینی سرا به عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی تهران شناخته می شود.

قنادی شهرزاد ؛ طعم متفاوت چیز کیک

بهترین شیرینی های جهان در سال 2020 بلاگ استوریاب

همشهریان عزیز و همچنین مسافرین عزیزی که به شیراز سفر می کنند می توانند با مراجعه به شیرینی فروشی در شیراز هر نوع دلخواه از شیرینی مورد علاقه خود را تهیه کنند. برای خرید شیرینی بایستی طبق سلیقه و نیاز خود اقدام کنید. هدف اصلی این شرکت کمک به کسب و کارها برای استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و به‌روز بود تا منجر به پیشرفت و توسعه آن‌ها شود. راهکارهای نرم‌افزاری شرکت باران برای مدیریت، فروش و حسابداری اصناف و کسب و کارهای متعدد قابل شیرینی تا استفاده است. همراه اصلی شرکت باران، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فست‌فودها، فروشگاه‌ها و…

  • کیک یزدی به همراه یک چای عصرانه دلپذیر برای همه افراد احساس بی‌نظیری دارد.
  • ظاهر ویژه بسته بندی ها و شیرینی های این شیرینی فروشی قطعا نظر هرکسی رو میتونه به خودش جلب کنه.
  • به طور قطع آن شخص هرگز به این فکر نمی‌کرد که پس از مدتها هزاران نوع دیگر از شیرینی­‌هایی که درست کرده بود، به وجود آید.

قنادها برای تهیه این شیرینی، خمیری یک متری را دور سیخ می‌پیچند که برای چند ساعت روی زغال می‌چرخد تا بپزد. زمانی که سطح بیرونی آن به رنگ قهوه‌ای طلایی درآمد، آن را به ۶ قطعه ۲٫۵ سانتی برش می‌زنند و روی آن مخلوط پودر شکر و دارچین می‌پاشند. چیمنی کیک یا کیک دودکش را از این جهت نام‌گذاری کرده‌اند که شکلی شبیه دودکش با طعم دودی ملایم است.

شوبیت از شیرینی های معروف ترکیه