بهترین اتاق فرار های تهران 20 اسکیپ روم تهران + آدرس کجارو | allescape

مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب در اپال مال سعادت آباد با دو بازی فعال از بهترین اتاق فرارهای تهران در غرب است. اتاق فرار میراث لاله یک بازی محیطی با درجه سختی ۸۰ درصد اتاق فرار کرج است. این بازی اولین بازی از سری بازی‌های شکار گنج (یا همان بازی محیطی) در ایران است. بازی‌های شکار گنج، بازی‌های معمایی و گروهی هستند که در فضای باز انجام می‌شوند. این بازی محیطی حدودا دو تا سه ساعت است و به نسبت بازی‌های اتاق فرار نیاز به تحرک و جست‌و‌جوی بیشتر دارد.

بهترین اتاق فرار های تهران 20 اسکیپ روم تهران + آدرس کجارو | allescape

باغ علم نوجوان تلاش کرده است تا نگاهی جذاب، متفاوت و تجربه‌محور به علم داشته باشد؛ جایی که آموزش علم را تبدیل به یک سرگرمی لذت‌بخش، دور از قوانین و فرمول‌های سخت و پیچیده کرده است. در باغ علم نوجوان می‌توانید سوار بر یک هواپیمای واقعی شوید و آن را هدایت کنید، از تماشای آسمان شب لذت ببرید، یک نمایش جذاب علمی ببنید، با تفنگ لیزری تیراندازی کنید و با اسکل… اتاق تنفس (همچنین به عنوان اتاقی برای نفس کشیدن شناخته می شود) یک فیلم ترسناک محصول سال 2008 نوشته شده و به کارگردانی جان سویتس. او که مجبور به انجام یک بازی مرگبار شده است ، سعی می کند بفهمد چه کسی او را ربوده و چرا…. خوشحال میشیم در رابطه با طراحی و ساخت اتاق فرار نظر خودتان را بنویسید. در این مرحله، بازیکنان به مجموعه مراجعه کرده و خدمت موردنظر خود را دریافت کرده و بازی می‌کنند.

  • اگه به کیفیت معما اهمیت می‌دید و علاوه بر اون دنبال یه بازی هیجانی و رقابتی هستید، این بازی بهتون پیشنهاد می‌شه.
  • اتاق فرار مجموعه دز روم، براساس یک داستان واقعی نوشته شده است و طراحی کاملا اختصاصی تیم دز روم می‌باشد.
  • اسکیپ روم یا اتاق فرار یکی از بازی‌های جذابی است که با ماجراجویی و ترس و دلهره همراه است.
  • در یک دهه گذشته، اتاق‌های فرار به‌ سرعت به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های سراسر کشور تبدیل‌شده‌اند.

• فراموش نکنید که در خیلی از بازی‌های اتاق فرار، شما و تیم شما مجبور هستید که با سرعت بدوید، داخل تونل‌ها بخزید و یا از ارتفاع به پایین بپرید. پس باید از پوشیدن هر کفشی که به شما احساس ناراحتی می‌دهد خودداری کنید. • درصورتی‌که اطلاعات و تجربه قبلی درباره بازی‌های اتاق فرار ندارید، از معمولی‌ترین سطح شروع کنید. اتاق فرار گریت اسکیپ در میدان ولی عصر، خیابان ملایی شماره بیست و دوم قرار دارد و از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۴ شب آماده پذیرایی از آدرنالین‌گردهای پایتخت است.

۳. اتاق فرار معمای تسلا

بسیاری تصور می‌کنند که این زمان بسیار زیادی برای یک بازی است. به همین دلیل در ابتدای بازی کاملا وقت را هدر می‌دهند و هرچه به انتهای زمان نزدیک می‌شوند، متوجه خواهند شد که زمانی برای آنها باقی نمانده. اگر در حین بازی خسته شدید و خواستید آن را ترک کنید، باید با اپراتور تماس بگیرید. حتی گاهی ممکن است در حین روند بازی مشکلی برای طراحی صحنه به وجود بیاید. در این گونه موارد نیز باید با اپراتور بازی اتاق فرار تماس بگیرید.

این بازی بیش از هرکدام از اتاق‌های فرار نیاز به همکاری و گروهی بازی‌کردن دارد و در غیر این صورت موفق نخواهید شد. همچنین در نظر داشته باشید که فضای بازی در حداقل لوکس نوری طراحی شده است. همان طور که از اسم این اتاق مشخص است، در این محیط قرار است با کلی ترس روبه‌رو شوید.

درباره شعب اتاق فرارهای تهران