انواع طرح و مدل کناف پذیرایی برای سقف و دیوار-کناف آوگون

تنها با خلاقیت می توانید طرح های زیبایی را در سقف ایجاد کرده و سقف بی طرح و ساده خود را با طراحی کناف سقف ساده به یک سقف دکوراتیو زیبا و شیک تبدیل کنید. برای خانه هایی که تقریبا ساخت قدیمی داشته و دیوار و سقف آن ساده و یکدست است، کناف جلوه ای خاص ایجاد می کند. پنهان کردن کابل های برق و اتصالات و همچنین معتدل نگه داشتن هوای محیط در زمستان و تابستان، از مزیت های کناف سقف مستطیلی هستند.

کناف سقف مشبک جزو زیباترین کناف‌ها بوده که بیشتر برای آشپزخانه به کار می‌رود. در این مدل، فاصله بین سقف اصلی و کناف، طر‌ح‌های مشبک و نورپردازی آن قرار می‌گیرد. در یکی از مدل­های سقف مشبک آشپزخانه، ورق‌های PVCکه با سی­ان‌سی به فرم‌های مختلفی برش داده شده را در سقف کاذب آشپزخانه نصب می‌کنند.

  • طراحی سقف پذیرایی باید با توجه به سبک دکوراسیون داخلی آن انجام شود.
  • 30 طرح زیبا برای کناف سقف در طراحی و دکوراسیون داخلی را مشاهده می کنید.
  • افزایش جمعیت و تقاضا برای مسکن، سبب بالا رفتن قیمت مسکن شده و وجود چنین مسائلی، باعث شکل‌گیری آپارتمان‌های با متراژ کم و پذیرایی با حداقل مساحت 12 متر شده است.
  • توصیه می کنم قبل از اینکه اتاق جدید خود را خراب کنید، یک دیوار آزمایشی بسازید و اتمام آن را تمرین کنید.
  • این مدل کناف در بعضی موارد چون روی دیوار کشیده می شود در بخش کناف دیوارنیز قرار می گیرد.

گروه کارانا در ادامه با ارائه عکس از کناف سقف پذیرایی جدید، نکات مهم برای انتخاب بهتر و مناسب با سبک محیط مورد نظر را بررسی خواهد نمود. کناف طی چند سال اخیر جایگاه خود را در بین جدید‌ترین و مهم‌ترین مصالح مورد استفاده در ساختمان‌سازی پیدا کرده است. استفاده از کناف در طراحی دکوراسیون داخلی سبب ایجاد فضایی شیک و دلپذیر برای افراد خواهد شد. طراحان در صورت استفاده از سقف کناف آشپزخانه، امکان پیاده‌سازی آسان ایده و با هزینه کمتر از گچ را خواهند داشت.

در نوع اول ابتدا پروفیل های F47 باربر به فاصله 80 سانتی متر از یکدیگر و با استفاده از آویز U36 که از سقف اصلی گرفته شده، قرار می جدیدترین مدل کناف گیرند. سپس پروفیل های F47 پانل خور عمود بر آن به فاصله حداکثر 50 سانتی متر از هم توسط بست کلیپس به پروفیل های باربر قفل می شوند. در صورتی که از مصالح بی کیفیت در این راستا استفاده شود، باعث ایجاد ترک خوردگی در سقف می شود. 75 درصد مصالحی که در ساخت سیستم کناف مورد استفاده قرار می گیرد، قابل بازیافت می باشد. انعطاف پذیری کناف سبب می شود تا سقف در برابر زلزله مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

در صورت استفاده از چیدمان و دکوراسیون سبک کلاسیک در منزل، امکان استفاد از این مدل سقف کناف وجود دارد. از ویژگی سبک کلاسیک، وجود طراح‌های منحنی و برجسته در کنار لوستر های کریستالی و آویزی است. در طراحی داخلی کلاسیک، قسمت وسط پذیرایی از اهمیت بسیار مهم برخوردار بوده و در بیشتر موارد از سقف کناف به‌شکل گرد استفاده خواهد شد. اجرا و نصب سقف کناف کلاسیک از ریزه‌کاری‌های بسیاری برخوردار بوده و این نوع سقف کناف باید کاملا با پرده، فرش و کاغذ دیواری اتاق هماهنگ باشد.

جدید ترین طرح های کناف سقف نقش جداکننده دیوار را داشته و به عنوان یک سقف کاذب در طراحی دکوراسیون خانه ها استفاده می شود. همواره به سقف باید به عنوان یک عنصر مهم در دکوراسیون هر اتاقی یاد شود، سقف مصالح اصلی ساختمان را می‌پوشاند و به اتاق جلوه‌ای دنج‌تر می‌دهد. نهایت تزیین این سقف‌ها گچبری‌های حاشیه سقف است اما تعدادی هم از تزیینات پیچده مانند سقف کاذب کناف و پی‌وی‌سی استفاده می‌کنند که در طرح‌ها و شکل‌های بسیار متنوعی تولید می‌شوند. طرح کناف برای هر اتاقی فرق می‌کند، مثلا طرحی که مناسب اتاق خواب است به درد حمام، اتاق نشیمن و سایر اتاق‌های خانه نمی‌خورد.

نکات مهم در انتخاب انواع طرح کناف سقف

یکی از سبک‌های مورد استفاده از سوی طراحان در زمان دکور کردن فضا یک منزل، سبک مدرن است. با وجود گرایش به سادگی در این سبک، از شکل‌ها و طرح‌های هندسی بسیار بهره برده شده و استفاده از این اشکال هندسی برای بزرگ‌تر نشان دادن محیط پذیرایی است. با وجود طرح‌های مربعی و مستطیلی تایل‌های سقف کناف، نوع نورپردازی و همه نشانه‌های تزئینی نباید امر سادگی را از یاد برد.

انواع طرح و مدل کناف پذیرایی برای سقف و دیوار-کناف آوگون

انتخاب و استفاده از کناف کاری سقف جدید و مدرن نقش مهمی در زیبایی معماری داخلی و دکوراسیون منزل شما خواهد داشت. امروزه استفاده از کناف در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است در نتیجه نیاز به طرح ها و ایده های جدید به ویژه برای اجرای کناف برای سقف کاملا محسوس است. کناف کاری سقف ساختمان این روزها بسیار باب شده است و شما می توانید برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه از جدیدترین مدل های کناف کاری سقف پذیرایی و آشپزخانه استفاده کنید. در این مقاله انواع مدل کناف کاری سقف ساختمان را با هم مشاهده می کنیم. برای دکوراسیون داخلی منزل می توانید از کناف کاری سقف پذیرایی استفاده کنید که مزیت های فراوانی داشته و نسبت به سقف های گچی، رنگی، بلکا و… بسیار ارزان تر بوده و در زمان کمتری آماده می شود. مدل های جدید کناف کاری سقف و مزیت های آن را برای شما در این مطلب قرار دادیم.

اکنون شما با توجه به سلیقه خود، گالری تصاویر سقف‌های کناف نصب شده و پیشنهاد مشاوران مجموعه کناف احسانی، بهترین گزینه جهت نصب در پذیرایی را می‌توانید پیش رو خود داشته باشید. این گالری شامل تصاویر قبل و بعد از طراحی و نصب سقف کناف برای پذیرایی است. مراکز زیادی در تهران و اصفهان به کناف کاری مشغول هستند که با مراجعه به آن ها می توانید نسبت به کناف کاری سقف منزل خود اقدام نمایید و نمونه مورد نظر را سفارش دهید. اشتباه کارفرمایان در استفاده از کناف مانند توجه به کاهش هزینه طراحی کناف، عدم رعایت نکات اجرایی آن، توجه داشتن به نمونه کار و..

کپی و بازنشر مطالب و یا بخشی از یک مطلب سایت سماتک ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد . ۴- کناف به شکل عایق عمل می کند و از این حیث شاهده صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم.

کناف سقف ساده