امین باربیکیو لوکس ترین مدل های باربیکیو با قیمت مناسب | villasaze

باباآکوا یک واژه قدیمی هندی است که در گذر زمان به واژه باربیکیو تغییر پیدا کرده قیمت کباب پز است. دستگاه هایی که طبخ غذا را به روش باربیکیو انجام می دهند با همین نام شهرت پیدا کرده اند.از این روش برای دودی کردن انواعی از مواد غذایی استفاده می شود. مزیت پخت و پز با باربیکیو، لطافت و خوش طعم شدن گوشت و مرغ می باشد. یکی از پرمخاطب ترین انواع باربیکیو، GAS BARBECUE ( باربیکیو گازی ) می باشد. می توانید این محصول ارزنده را با یک قیمت مناسب در سایت هانیستا خریداری کنید.

  • البته باربیکیوهای ذغالی نسل جدید ظاهر مدرن‌تر و عملکرد بهتری نسبت به نسل قدیمی انواع کباب‌ پز ها دارند و گزینه‌ی ایده‌آل‌تری برای فضاهای باز می‌باشند.
  • از پوشیدن لباس هایی که ممکن است به سرعت شعله ور شوند جدا خودداری بفرمایید.
  • به این ترتیب به هنگام گریل غذا با استفاد از مدل های گازی، بخار بیش تری نسبت به نمونه های ذغالی ایجاد می کند.
  • شاید این سوال شما نیز باشد که برای انتخاب باربیکیو یا کباب پز گازی مناسب چه فاکتورهایی را باید در نظر داشته باشید؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.
  • با استفاده از قطعات یدکی ارائه شده در وب سایت آتش مهر با خیال راحت مدت زمان طولانی تری از باربیکوی خود استفاده نمایید و هرگز با کمبود قطعه مواجه نخواهید شد.
باربیکیو تعریف‌های مختلفی دارد اما در اصل واژه‌ای انگلیسی می‌باشد که از کلمه اسپانیایی بارکوتا گرفته شده است. بارکوتا به نوعی داربست و هیزم گفته می‌شود که زمانی مهاجران مکزیک و کالیفرنیا بر روی آن گوشت، مرغ و ماهی خود را کباب می‌کردند. در ایران باربیکیو به اسم کباب پز و یا منقل کباب معروف می‌باشد.

کباب پز ضیافت مدل شعله

امین باربیکیو لوکس ترین مدل های باربیکیو با قیمت مناسب | villasaze باربیکیو گازی و ذغالی مدل 60S2 دارای لوله گاز با ضخامت بالا می باشد بنابراین به راحتی می تواند دود حاصل از احتراق گاز و ذغال را خارج نماید. برنرهای تعبیه شده در این کباب پز گازی طی فرآیندی لعاب کاری شده که باعث افزایش طول عمر مشعل شده است. همچنین انتقال حرارت مناسب با بازدهی بالا و کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی از ویژگی های بارز این سری می‌باشد. شما می توانید با کمترین بودجه از باربیکیو های گازی خریداری کنید. Gas barbecue با یک قیمت مناسب و با کیفیت عالی در سایت هانیستا به فروش می رسد. در اینصورت امکان تشکیل کربوهیدرات های سرطان زا در مواد غذایی به وجود نمی آید.

همچنین با بررسی نمونه های خارجی و ایرانی و با استفاده از بروز ترین ماشین آلات صنعتی و مواد اولیه درجه یک ، محصولی با کیفیت خدمت مشریان ارائه می نماید. شستشوی آسان و راحت با استفاده از مواد شوینده مخصوص محصولات گازی، باعث ایجاد محیط کار بهداشتی در این باربیکیو میشود. که جهت پخت کباب، استیک برگر و … در منازل و فضای باغ یا آلاچیق استفاده می شود.

کباب پز 90سانت با پلوپز وپایه متحرک کاکوتی استیل

ما دوست داریم با شما سهیم شویم “لذت با هم بودن” را، در کانون گرم خانواده و دورهمی‌های پر از صفا و صمیمیت با دوستان و یا خویشاوندان. خلاقیت جهت ارائه به‌روزترین محصولات و ارتقای مستمر کیفیت، تعهد ماست صرفاً برای آرامش خاطر شما. ۱۰ سال گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش مادام العمر تنها بهانه‌ایست تا شما هم به درازای یک عمر با ما باشید. در سال ۱۳۹۲ با شعار «لذت با هم بودن» شروع به تولید انواع باربیکیو و کباب پز کردیم. کادر متخصص و توانمند ما تجربه ای بی نظیر از همدلی، نوآوری، شکوفایی و مشتری مداری را در فضای کار خلق کرده و توانسته است محصولی تولید کند که خود به آن می‌بالد. هدف ما این است بتوانیم این لذت را به مشتری انتقال دهیم و تجربه ای دلنشین و لذت بخش از آشپزی سالم را به او هدیه دهیم.