افزایش لایک اینستاگرام با ۹ روش کاربردی

۶. برای ارسال یک تصویر یا ویدیو به شکلی سریع و بدون نیاز به باز کردن صفحه مکالمه، روی Camera در سمت راست تمام پیامهایی که درون اینباکس لیست شدهاند بزنید. وقتی تصویری دقیق از آنچه میخواهید ترسیم میکنید، قادر به روایت کردن داستانی جذاب راجع به برند خود خواهید بود که بازدیدکنندگانی تازه را به سمت پروفایل میکشاند و برخی از آنها را هم به فالوورهایی وفادار تبدیل میکند. به بیان سادهتر اگر میخواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید باید از استوریهای اینستاگرام استفاده کنید. این کار سبب بیشتر دیده شدن پست شما در زمانی است که مخاطبین هشتگ مورد نظر را جستوجو کرده و به دنبال افراد یا صفحاتی هستند که محتوای مناسب با آن هشتگ را منتشر کرده باشند. استوری در حقیقت ویدیو کوتاه یا عکسی است که اگر آن را در قسمت هایلایت قرار ندهید، تنها برای مدت زمان 24 ساعت برای دنبالکنندگان قابل مشاهده خواهد بود.

اگر هشتگ درستی برای پستتان بگذارید، می تواند به افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما کمک کند. سعی کنید در تولید محتوای خود تنوع داشته باشید و از ایدههای ناب کمک بگیرید. محتوای با ارزش و گره گشا تولید کنید! هستند برندها و افرادی که با ترفندهایی هوشمندانه و اسکی رفتن و به نوعی استفاده از محتوای ترند روز، خود را دوست داشتنی و همگام با مخاطب جلوه می دهند. حالا کمی بررسی کنیم که منظور از تولید محتوای با ارزش چیست؟ استراتژی تولید محتوا را به سبک اینستاگرام، طراحی کنید! ما میخواهیم در این اینجا به شما بگوییم که این استراتژی دیگر مؤثر نیست؛ چراکه نهتنها این تعداد هشتگ باعث افزایش follower در اینستاگرام نمیشود، بلکه میتواند شما را ناامید کند یا حتی کاری کند که اسپم به نظر برسید؛ بنابراین به دلیل افزایش فالوور اینستاگرام به هر قیمتی اعتبارتان در این برنامه را از بین نبرید. در آخر برای موفقیت شما باید استراتژی تان را بصورت مداوم بروز رسانی کنید.

برای اشتراکگذاری یک پست میتوانید حداکثر ۱۰ فایل تصویر و ویدئو را انتخاب کنید. • قرار دادن تصویر انسان بر روی کاور پست، بسیار تاثیرگذار است. اینستاگرام ابزاری نیست که بعد از انجام تنظیمات و گذاشتن پست، فراموشش کنید. اما قبل از معرفی این روش باید این را بگوییم که یکی از راه های افزایش فالوور لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پست های افراد دیگر در اینستاگرام است که بازدهی بسیار خوبی نیز دارد ، کار ربات اینستاگرام نیز همین است اما به جای این که شما تمام این کار ها را انجام دهید ربات افزایش فالوور به صورت اتوماتیک انجام می دهد . لایو ها نیز یکی دیگر از محتواهایی هستند که می توانید در پیج خود منتشر کنید. همچنین باید در پیج های مناسبی که کاربران هدف شما در آنها حضور دارند تبلیغ دهید. یکی از بهترین ترفند های اینستا این است که شما قبل از پست گذاشتن کمی در اینستا با پیج های همکار در حوزه خود به مدت 20 دقیقه تعامل داشته باشید و پست های آنها را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید. بهترین نوع همکاری این است که به همه در افزایش فالوور اینستاگرام کمک کند.

اینستاگرام جدا از قابلیت اشتراک عکس و فیلم عملا ابزاری ارتباطی برای بسیاری Downloader for Instagram از کاربران است. این شبکه اجتماعی که امکان همرسانی عکس و ویدئو را میدهد، بر تصویری که کاربران از بدن خود دارند، تأثیر منفی میگذارد. همانطور که متوجه شدید برگزاری مسابقات اینستاگرامی در رشد فالوور های پیج شما می تواند تاثیر خیلی زیادی داشته باشد و یکی از راه های افزایش فالور واقعی اینستاگرام است پس حسابی روی آن فکر کنید و یک مسابقه با پر هیجان اینستاگرامی را برگزار کنید. این نوع از محتوای مورد علاقه فالوورهای اینستاگرام است که باعث افزایش فالوور اینستاگرام میشود. افزایش فالوور اینستاگرام یکی از روش های رشد کسب و کار و جذب مخاطب است. محتوایی که مخاطبان برای شما تولید کنند باعث افزایش فالوور اینستاگرام و اعتبار برند شما میشود. هایلایتها گزینهای ایدهآل برای محتوایی هستند که میخواهید برای مدتزمانی بیشتر از ۲۴ ساعت دوام بیاورند اما لزوما برای انتشار در قالب پستهای تصویری و ویدیویی عادی مناسب نیستند. مهم ترین بخش طراحی استراتژی محتوایی برای اینستاگرام، داشتن یک هدف شفاف برای افزایش فالورهای اینستاگرام است. شما برای ساخت یک پیج بزرگ اینستاگرامی نیاز به یک استراتژی دارید.

نکته دیگر اینه که سعی کنید پستهای خوب افراد را بازنشر دهید البته سعی کنید به همراه آن، یک توضیح کوتاه در مورد اینکه چرا واقعا این پست را باز نشر دادهاید بنویسید و در این صورت نرخ درگیری را افزایش داده و این مورد هم متقابلاً تاثیر مثبتی در روند فعالیت شما و همچنین افزایش Followerها خواهد داشت. یکی دیگر از روشها، عضویت در شبکهها و گروههای لینکدین یا تلگرامی است که همه افرادِ علاقهمند یا متخصص حوزه کاریِ شما، در آن حضور دارند و با جستوجوی این افراد در سایر شبکهها مانند اینستاگرام، فیسبوک و… تلاش کنید تا لینک پیج خود را در اکانت های دیگر خود در لینکدین یا برنامه های دیگر بگذارید تا بتوانید دوستان و فالوور های خود در این برنامه ها را نیز به سمت پیج اینستاگرام خود بکشانید.

تعامل بیشتر با کاربرانتان به شما در افزایش فالور و در نتیجه فروش بیشتر خیلی کمک خواهد کرد. اما از هر صد نفر تا 70 نفر فالوور واقعی وارد پیجتان می کند که به شما در زمینه افزایش فالوور کمک می کند ولی اشکالات زیادی دارد. هر پست شما به صورت میانگین چند لایک و کامنت دارد؟ میانگین روزانه 500 فالوور واقعی نمره این اپلیکیشن بینظیر است. این مورد برای افزایش فالوور در اینستاگرام و البته سایر شبکههای اجتماعی بسیار کارساز است. تنها دلیل موجهی که برای اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد، افزایش تعامل کاربران با پستهاست. زمانی که یاد میگیرید چگونه فالوور اینستاگرام به دست آورید مهم است که از ارزش مخاطبان و فالوورهای خود مطلع شوید. بلکه قدم به قدم شما را برای ساخت یک پیج اینستاگرام بزرگ برای فروش بیشتر محصولات یا خدمات شما راهنمایی می کند و شما پس از مطالعه این مقاله یاد خواهید گرفت که چطور فالورهای زیادی را به پیج خود جذب کنید. در این مقاله ۲۹ روش جدید و خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام را با هم بررسی می کنیم. احتمالا یک سوال، باعث خواندن این مقاله توسط شما شده است. احتمالا شما نیز دوست ندارید مخاطبین و یا مشتریانتان نظرات و یا صحبت هایی منفی درباره شما و کسب و کارتان بشنوند و یا ببینند.

استفاده از ربات های اینستاگرام نیز می تواند برای شما افزایش تعداد فالوور هایتان را به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین فعالیتهایی که می تواند به مرور زمان، دنبال کنندگان واقعی برای شما به همراه آورد، تولید محتوای باارزش با در نظر گرفتن یک حوزه خاص میباشد. به مردم بگویید شما کی هستید و چرا باید شما را فالو کنند. فراموش نکنید که اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی است و خیلی از مردم برای برقراری روابط اجتماعی در اینستاگرام حضور دارند. آخرین اقدام برای القای هویتتان ساخت یک هشتگ مخصوص برای برند یا کسب و کارتان است که می تواند تاثیر خوبی در ذهن مخاطب ایجاد کند. تقریبا هر فردی که از گوشی موبایل استفاده می کند یک نسخه از اینستاگرام را روی گوشی خود نصب می کند و وارد این فضا می شود و کسب و کار ها هر چقدر دیرتر اقدام بازاریابی از طریق اینستاگرام بپردازند قطعا از رقبای خود عقب می مانند. با کلیک روی گزینه Phone میتوانید شماره موبایل را وارد کنید و با کلیک روی گزینه Email، ایمیل آدرس را. شما میتوانید برای هر پست در اینستاگرام، 30 هشتگ تعریف کنید اما توصیه میشود که بهتر است برای هر پست حدود 7 الی 12 هشتگ تعریف کنید.

سعی کنید تمام پست های اینستاگرام شما علاوه بر هارمونی و یک دست بودن، در یک قالب کلی در پیج شما قرار بگیرند. اگر نیاز دارید که چند لینک در بیو خود بگذارید، پیشنهاد میکنیم از ابزار یک لینک یکتانت استفاده کنید و تمامی لینکهای مد نظرتان را در قالب یک لینک در بیو قرار دهید. تمامی این قابلیتها را میتوانید در دایرکت بهصورت یکجا داشته باشید. آن ها تصاویر و ویدیوهایی را از محصولات و سرویس های شما و اینکه چطور از آن ها استفاده می کنند را با تمامی دوستان خود به اشتراک می گذارند و حالا شما در حال رسیدن به مخاطبان بزرگ تری هستید . مثلا شبکه اینستاگرام بیشتر برای اشتراک تصاویر ساخته شده پس بهتر است حتی اگر میخواهید یک پیام متنی به مخاطب خود منتقل کنید، این کار را با ادغام متن و عکس انجام دهید. به این صورت که برای هر تاریخی که میخواهید پست منتشر کنید موضوع پست، نوع محتوا که عکس است یا ویدیو و هشتگها و … اگر نتوانید با انتشار محتوای فالوورهای حاضر در پیج اینستاگرامتان را راضی نگه دارید، در واقع آن ها به فراموش کردن و نادیده گرفتن خود تشویق خواهید کرد و به راحتی آن ها را از دست نمی دهید.

حالا که درباره برخی از فرصت های بازاریابی در اینستاگرام صحبت کردیم بیایید ببینیم چطور می توانیم به این فرصت ها نفوذ کنیم ! از این دو سکه، یک سکه به جیب شما میرود! این ترفند باعث می شود که طرفداران شما، دوستان خود را نیز به پیج شما بیاورند. هدف اینستاگرام از این کار نمایش محتواهای بهتر، با کیفیتتر، مفیدتر و جذابتر به کاربران است. برای کاربران خود نوعی تخفیف ویژه در نظر بگیرید که اگر کاری را انجام دهند، در قبال آن، به آنها تخفیف میدهید. با کلیک بر روی لینک زیر می توانید اقدام به خرید فالور ارزان اینستاگرام با کیفیت ایرانی، از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام ( کافه لایک ) نمایید. یکی از بهترین روش های برنامه ریزی عملی استراتژی، زیر نظر گرفتن پیج های رقبایتان است. هر چه میزان Impression پیج شما بالا تر باشد، احتمال افزایش فالوور اینستاگرام نیز بالاتر می رود.

بجای اینکه فقط افراد شما را در اینستاگرام دنبال کنند شما به آن بخش از مشتریانی که دنبال کنندگان شما را دنبال می کنند دسترسی دارید . البته هر چقدر پست های بیشتری منتشر کنید مسلما کیفیت پست های شما هم پایین می آید و این هم دلیلی است که لایک های شما به مرور زمان کم شود. اگر سایت شما در گوگل در صفحات اول است و ترافیک مناسب دارد، می توانید تبلیغ پیجتان را در سایت بکنید تا بتوانید فالوور های بیشتری برای پیج خود جمع کنید. شما باید همواره با دیگران در تعامل باشید که بتوانید کیفیت پست های خود در پیج را بالا ببرید. اما اگر روزی ده پست منتشر کنید، ممکن است که تعداد ویو و لایک ویدیو های شما پایین بیاید و این باعث پیشرفت پیج شما در مدت زمان می شود. امروزه شما می توانید با انتشار ویدیو های بلند در اینستا نیز در اکسپلور یا از طریق راه های دیگر افزایش فالور داشته باشید. اگر شما هم بتوانید ویدیویی تولید کنید که مانند ویدیو های ترند، به همه کاربران دنیای مجازی برسد می تواند تعداد فالوور های شما را به سرعت بالا ببرد.