اتاق فرار رزرو آنلاین اسکیپ روم با لیست قیمت ایران اسکیپ ایران اسکیپ | allescape

خوب ایرادی نداره چون این سرگرمی خیلی جدیده و خیلی‌ها اشنایی خاصی باهاش ندارن ما تومجله اتاق فرارکلی مطلب راجع به این موضوع گزاشتیم. این مطالب میتونن خیلی کمکتون کنن ولی نه به اندازه یک بار بازی کردن. پس یه گروه تشکیل بدین و به جمع دوستداران اتاق فرار بپیوندید. شبح بازارچه اتاق فراری هیجانی است که در آن برای اولین بار با ترکیب تئاتر تعاملی و اتاق فرار شما را وارد فضایی می کند که قبل از آن در هیچ جای دیگری نظیرش را ندیده اید. اینکه بشه رویا را یک اتاق فرار کامل نامید شاید مقداری سخت باشه. رویا یک تجربه جدید و یک نوع سرگرمی متفاوت و البته هیجان انگیز می باشد که بر پایه اتاق فرار طراحی شده.

کدام بازی بهترین انتخاب برای ماست؟!

اتاق فرار رزرو آنلاین اسکیپ روم با لیست قیمت ایران اسکیپ ایران اسکیپ | allescape

در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک اتاق فرار تهران افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت. تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است. اتاق فرار یا همان Escape Room (اسکیپ روم) بازی بسیار هیجان انگیزی برگرفته از بازی های کامپیوتری است. این بار بازی های رایانه ای هستند که در دنیای واقعی نمود پیدا می کنند و ما وارد این بازی ها می شویم، در فضایی مختص به آنها قرار می گیریم و با حل معماها و رویارویی با اتفاقاتی که در آن فضا می افتند٬ به عمق یه ماجرای واقعی فرو خواهیم رفت.

  • در حین حل معما ممکنه با یک سری چالش‌ها و موانع روبرو بشید مثل موجودات زنده (اکتور) ، تصاویر خاص ، صدای ترسناک یا … .
  • روسای جمهور اتحادیه اروپا در مرکز همایش های سراان، اجلاسی دارند و جوکر هم قصد خرابکاری دارد.
  • شاید در ابتدا خیلی حس ترس را تجربه نکنید و بگویید این یک بازی است، اما هرچقدر که بگذرد، واقعا در بازی غرق می‌شوید.
  • نزدیک به 13 روز از شروع درمانشان برمیگردد و برخلاف تصوری که داشتند، هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفت و درمان های حاج فتاح چندان کارساز نبود بطوریکه مرتضی باعث شد ثریا تا مرز مرگ هم پیش برود.

برای خروج از اتاق فرار، باید راه حل‌ها و سرنخ‌ها را کنار هم گذاشته و قفل‌ها را باز کنید. شاید در برخی از مواقع احساس کنید که با فشار آوردن و استفاده از زور ممکن است بتوانید دربی را باز کنید؛ اما مطمئن باشید که تنها راهی که برای فرار از اتاق در اختیار دارید؛ ذهن و منطق شماست و هیچ درب و قفلی با زور و فشار باز نخواهد شد. سپس هر کدام از بازیکنان تیم اصلی، نقد و بررسی بخش مربوط به خود را به رشته تحریر در می آورند و در اختیار ویراستار مجموعه قرار میدهند تا پس از یکپارچه کردن متن و ویراست، در وب سایت تایم‌فور‌فان منتشر شود. برای شروع این سرگرمی در ابتدا شما نیاز به یک گروه دارید که قالبا پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان چون تجربه اولتون هست یک گروه ۳ تا ۵ نفره تشکیل بدید.

اتاق فرار مسلخ 2

وارد خیابان که می شوید همان اوایل سمت راست وارد کوچه گلبرگ 5 شوید تا به انتهای کوچه و اتاق فرار چشم سوم برسید. در نهایت توی اتاق فرارهای تاریخی شما به گذشته های دور برید و سر از پرده یک واقعه تاریخی باز کنید. بازی های تاریخی اغلب همراه با ژانرهای دیگه هستن و میتونن داستان های ترسناک، دلهره آور، اکشن یا … داشته باشن. اگه از سفر در زمان خوشتون میاد از میان اتاق فرار های موجود در کرج این ژانر رو انتخاب کنید. سناریو در این بازی ها ممکنه برگرفته از یه واقعه تاریخی کاملا واقعی باشه و یا برگرفته از داستان های تخیلی و حتی ساخته و پرداخته ذهن طراح بازی. اتاق فرارهای دلهره آور سعی می‌کنن تا با ایجاد فضایی پر از اضطراب و تشویش، شما رو آروم نذارن.

کارت بازی کدنیمز (تصاویر) (Codenames: Pictures)

اولین بار در سال ۲۰۰۷ شرکتی به نام ریل اسکیپ روم به دست تاکائو کاتو ژاپنی تاسیس شد. کاتو که تنها ۳۵ سال داشت، این ایده را در ذهن خود پرورش داد و سناریو‌های مختلف را طراحی کرد. سرانجام در سال ۲۰۱۱، برای اولین بار بازی اتاق فرار از ژاپن خارج شد و سر از سنگاپور در آورد.