اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

بازی‌‌ها و داستان‌‌های اتاق فرار معمولا شامل موارد زیر می‌‌شود. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است.

رزرو اتاق فرار

آنچه امروزه به عنوان نخستین اتاق فرار مدرن شناخته می‌شود، توسط یک کمپانی ژاپنی به نام SCRAP در سال 2007 ساخته شد و پس از ژاپن، اسکیپ روم‌ها در چین و سایر کشورهای آسیایی محبوبیت پیدا کردند. در نهایت طی پنج سال، اسکیپ روم‌ها در اروپا، آمریکا و سایر کشورهای آسیایی معرفی شدند. تا اینجای متن می‌دانیم که بازی اتاق فرار چیست و چه تاریخچه‌ای هم دارد. برای اولین بار و در سال ۲۰۰۷ میلادی بودی که اسکیپ روم در شهر کیوتو ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد. پس از مدت کوتاهی اتاق فرار چنان محبوبیتی پیدا کرد که در کشورهای دیگری مانند سنگاپور و حتی در برخی نقاط دیگر دنیا در اروپا به سرعت رونق یافت. پس از آن در آمریکا هم بین سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ چندین اتاق فرار تأسیس شد.

میزان این تخفیف ها در بازه های زمانی گوناگون متفاوت است و در توضیحات پیش از فرم رزرو درج شده است. تنها کافی است که شما از طریق همین صفحه (صفحه رزرواسیون) اقدام به انتخاب بازی، سناریو و تاریخ مورد نظر خود کنید. برای مثال حتما باید توجه داشته باشید که با رزرو کردن بلیط یک اتاق فرار، باید حدود 15 دقیقه زودتر در مکان مورد نظر حضور پیدا کنید تا قوانین اسکیپ روم را زودتر فرا بگیرید و به شما توضیحات لازم برای بازی را بدهند.

مجموعه اسکیپ اسکری فعالیت خود را از تابستان سال ۱۳۹۸ شروع کرده است. این مجموعه چندین شعبه در سطح شهر تهران دارد که در هر شعبه یک یا چند بازی اتاق فرار با سناریو و ژانرهای متفاوت را شما و دوستانتان میتوانید تجربه کنید. الان دیگه وقتشه شما رو از این سردرگمی برای نحوه بازی و حل معمای اتاق فرار دربیاریم.

اتاق فرار جعبه سیاه تهران

اما در هر صورت اسکیپ روم یک بازی است که در فضایی رازآلود و پر هیجان دنبال می‌شود. سناریوهای گوناگون در این بازی، باعث به وجود آمدن دکورها و فضاسازی‌های متفاوتی می‌شوند. مثلاً بسته به این‌که چه سناریویی را انتخاب کنید، ممکن است که در یک بیمارستان متروک گیر بیفتید و یا در نقش یک کارآگاه، باید پرده از راز جنایتی هولناک بردارید. گاهی ممکن است خود را گرفتار در یک سلول زندان ببینید و گاهی هم باید از دست قاتلی زنجیره‌ای و تله‌هایش که برای به دام انداختن شما تعبیه کرده است، فرار کنید.

اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

البته در یک مقاله دیگر، توضیحات کامل‌تری درباره سایر اتاق فرارهای فعال در تهران آورده‌ایم که دوست داشته باشید می‌توانید بخوانید. مجموعه ایران اسکیپ یکی از زیر مجموعه‌های تیم توسعه پایا می‌باشد که در سال 1400 با هدف بهبود در زمینه اسکیپ روم ایجاد شد. امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد.

اکنون سال ها از آن زمان گذشته و خانواده خانم اسمورل ناپدید شده کد تخفیف اتاق فرار اند. شما به عنوان یک گروه توریستی کنجکاو، وارد کلبه ناشناخته می شوید تا پرده از راز ان جا بردارید. اتاق فرار کیش دارای سانس های 1 ساعته در ساعت های مختلف روز است. در قسمت نظرات همین صفحه، تجربه حضور در اتاق فرار کیش را بنویسید و از تجربه دیگران استفاده کنید. بنابراین اگر قفلی را دیدید که برای باز شدن مثلاً نیاز به چیدمان. و ترتیب چند رنگ را داشت، دستپاچه نشوید و بدانید که این.

  • این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند.
  • نمی‌توان گفت که مخاطبان اتاق فرار، افراد و یا گروه‌های خاصی هستند که در این بازی شرکت می‌کنند.
  • اتاق فرار قوانین ساده ای داره و حالاکه تعداد نفرات اتاق فرار و زمان اسکیپ روم رو متوجه شدید میتونیم بریم سراغ بقیه قوانین.
  • بود که بیشتر می‌توان آن‌ها را الهام‌بخش اتاق‌ فرار‌های امروزی دانست.
  • افزونه‌های دیگری مانند دلهره، درام، هیجان و یا حتی کمدی که خوشبختانه به تازگی بین اتاقهای فرار در حال افزایش هم هستند وجود دارند که ما تجربه کردن آنها را هم به شما پیشنهاد میکنیم.

ما مجله گردشگری علی‌بابا را خلق کردیم تا با معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان و گفتن از دغدغه‌ها و اخبار گردشگری همسفر هر سفر شما باشیم. الان دوهفتس گذشته و نمیدونم دوستانم کجان اتفاقات برای منم داره بیشتر میشه و از شما افراد مقدس کلیسای واتیکان خواهش میکنم تا دیرتر نشده خودتونو برسونید خواهش میکنم…. بالایی دارند، از شادابی، نشاط، سرزندگی و استقلال بیشتری در کار برخوردارند و عملکرد بهتری دارند.

مرکز اتاق فرار اصفهان|اسکیپ سنتر|escapecenter