آموزش طراحی سوله | elitarchgroup

آموزش طراحی سوله | elitarchgroup دنبال مطلب جهت سازه سبک و ارزان جهت مسکونی بودم، اما مباحث به روز، جامع و تخصصی شما با ارائه شفاف و طبقه بندی مناسب باعث شد ۲ ساعت وقت بزارم و مطالعه کنم. ۲- با توجه به نوسانات شدید فولاد چند روزی قیمت هارا بروز رسانی نکرده بودیم که قیمتها متعادل شوند، ولی قطعا امروز بروز می شوند. بله در کرمان نمایندگی داریم و می توانید با هماهنگی قبلی تشریف آوردید تا در خدمت شما باشیم.

طراحی سوله سنگین

انبساط و انقباض ناشی از تغییرات درجه حرارت محیط اطراف سوله باید در طرح آن منظور شود. بسته به ابعاد سازه، این گونه آثار حرارتی در جهت طول و عرض سازه می توانند ظاهر شوند که معمولا در طول سوله درز انبساط و در عرض سوله با لحاظ کردن تنش ها و تغییر شکل ها در طراحی سازه ، با این آثار مقابله می شود. زاگرس سازه تیم تخصصی طراحی سوله، مخازن بتنی و فلزی، سازه سبک شناسی معماری های خاص و.. اگر میخواهید در مورد ساخت سوله ، مخصوصا ساخت سوله صنعتی بیشتر بدانید، روی کلمات کلیک کنید.

مشخصات ظاهری سوله

برای مثال، یک ترانه سرای ساکن آمریکا، اشعار خود را نوشته، نام خود را امضا کرده و با گذاشتن نشانه Copyright ©در کنار آن تاکید میکند که نویسنده اشعار است. سپس نوشته هایش را در پاکتی گذاشته و به آدرس خودش پست میکند و این پاکت را دربسته نگه میدارد. حالا او با در دست داشتن این نامه، اثر خود را در دفتر کپی رایت آمریکا به ثبت می رساند تا از هرگونه سوئ استفاده حمایت شود. حتي اگر شخصی قبل از ثبت رسمی اثر از آن استفاده کند، او با در دست داشتن پاکت میتواند مالکیت خود را به اثبات برساند. اگر این شیوه از نظر شما کاستی هایی دارد میتوانید اثر خود را بر روی دیسکت یا CD کپی کرده و به آدرس خود پست کنید. آنرا در جای مطمئنی نگه دارید و در موقع لزوم در حضور شاهد، آنرا باز کنید.

دفترچه محاسبات شامل گزارشی کوتاه اما جامع از ابعاد، اندازه ها و اجزای سوله است. این دفترچه در حکم شناسنامه سازه است و باید به تأیید سازمان نظام مهندسی برسد. مواردی نظیر ابعاد ستون، دهانه، ارتفاع، طول، شیب سقفی و فاکتورهایی همچون طراحی پی، اتصالات، طراحی اجزای قاب، تیرهای عرضی، لاپه ها و سیستم های مهاربندی، از جمله موارد مهمی هستند که در دفترچه محاسبات سوله آمده است.

  • ۱- در درجه اول ، بعد از ثبت اطلاعات برای قیمت باید تماس بگیرید تا نتیجه به شما اعلام شود، و این موضوع کاملا در سایت برای کاربران تعریف شده است.
  • رضا مکرم آیدنلو در کتاب طراحی سوله‌های صنعتی و مثال کاربردی، سعی دارد شما را با جزئیات طراحی سوله‌های صنعتی آشنا نموده و شیوۀ طراحی سوله‌های صنعتی را آموزش دهد.
  • ج- با توجه به وجود درصدی از گیرداری در پای ستون و تغییرشکلی که ممکن است در اثر آن در پی حاصل شود، این شناژها این تغییرشکل و چرخش را محدود می‌کنند.
  • به دلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون‌ها، جهت اجرای این سازه نمی‌توان از پروفیل‌های موجود در بازار استفاده نمود و باید اقدام به ساخت آن‌ها کرد که اصطلاحاً به آن تیر ورق می‌گویند.
  • اما در این دوره شما تجربه دو مدرس حرفه‌ای که سال‌ها کار اجرایی و سابقه کار در دفاتر فنی را دارند کسب خواهید کرد.