آموزش جامع صرافی کوینکس از ثبت نام تا معامله به همراه ویدیو کلینیک سرمایه

اگر هنوز این کد را برای حساب کاربری خود فعال نکرده باشید، نیازی به این مرحله نخواهد بود. بنابراین این مهم باعث می‌شود تا حتی اگر هکری پسورد اصلی حساب کاربری شما را نیز به دست آورد، همچنان امکان ورود به آن را نداشته باشد. زیرا نیاز است تا این کد را نیز در زمان ورود به حساب کاربری شما در اختیار داشته باشد. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ثبت نام کوینکس ورود دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

اگر حساب خود را با ورود دو مرحله‌ای امن‌تر نکرده باشید این گام، خود به‌ خود حذف می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که چنانچه در هنگام ثبت نام در کوینکس از کد m7zty در بخش ریفرال استفاده کنید می توانید از تخفیف ۳۰٪ کارمزد معاملاتی بهره مند شوید. برای آموزش ثبت نام در کوینکس و نحوه کار با این صرافی با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

Login Status Management که این قسمت، همان مدیریت دستگاه‌هایی می‌باشد که اکنون به اکانت شما در کوینکس متصل هستند. شامل اطلاعاتی از قبیل نوع دستگاه مثلاً موبایل، تبلت و … نوع سیستم‌عامل مثلاً ویندوز یا اندروید و … همچنین نوع مرورگر مثلاً گوگل کروم یا موزیلا و … به همراه نوع IP، زمان ورود و اینکه از چه کشوری ورود پیدا کرده‌اید. شما از این قسمت می‌توانید دسترسی دستگاه‌هایی که به اکانت شما متصل هستند، بررسی کرده و در صورتی که دستگاهی ناشناسی وجود داشت، دسترسی دستگاه موردنظر به حساب خود در این صرافی را قطع نمایید. Transaction Verification که در حالت عادی روی Never هست و منظور از آن، این هست که برای معاملات شما (خرید و فروش‌ها)، رمز دوم یک‌بارمصرف بخواهد. ولی همان‌طور که قول داده بودم، نحوه فعال کردن این را هم برای بعضی از شما که به نظرتان فعال کردن آن مهم هست آموزش می‌دهم.

رابط کاربری ساده:

ذهنیت بیشتر تریدر ها این است که تا آخر عمر میخواهند به معامله کردن بپردازند ولی دقیقا طوری کار خود را پیش میبرند که انگار فردا روز آخر کاری آنها خواهد بود . مشخص کردن زمان وارد شدن به معامله حاوی قوانین حساب شده و دقیق ، برنامه زمانی ، ابزار های مختلف مورد استفاده و … می شود . در تصویر زیر نیز اطلاعیه رسمی کمپانی کوینکس را مشاهده میکنید که در این رابطه توضیحات کاملی داده است .

ورود به کریپتو

در صورت ضرر کردن، ضرر از حجم دارایی اصلی شما کسر می گردد و در صورت سود کردن، تمام سود برای شما خواهد بود اما مقدار اندکی نیز به عنوان کارمزد از شما کسر می گردد. معاملات فیوچرز کوینکس تاریخ انقضا نداشته و تا هر زمان قابلیت اجرایی شدن دارند. اکنون پس از بحث درباره نحوه خرید انواع رمزارزها در کوینکس می‌خواهیم به شما مسئله مهم نحوه برداشت از این صرافی یاد بدهیم. اگر می‌خواهید از تمام نکات پیرامون صرافی کوینکس با خبر شوید. کاربران می‌توانند همه ارزهای رمزپایه پیشرو مانند ، ETH، XRP، LTC، ETC و موارد دیگر را از کوینکس خریداری نمایند.

آموزش جامع صرافی کوینکس از ثبت نام تا معامله به همراه ویدیو کلینیک سرمایه امکان انجام معاملات بدون نیاز به احراز هویت در صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی وجود دارد. سقف برداشت روزانه از حساب کاربری کوینکس بدون احراز هویت برای کاربران ایرانی ۱۰ هزار دلار است و در صورت اقدام برای احراز هویت این عدد تا یک میلیون دلار در هر روز افزایش پیدا میکند. واریز ارز یا انجام تراکنش خرید در Coinex بسیار آسان انجام می‌شود. برای این کار کافی است به حساب کاربری خود در صرافی وارد شوید. در صفحه باز شده نوع ارز دیجیتال و شبکه آن را انتخاب کنید.

آموزش واریز یا انتقال ارز دیجیتال به کوینکس CoinEx