قرارگرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی ارگانیک خوب است، قرار گرفتن در بین 3 نتیجه اول عالی است اما تنها یک برنده وجود دارد، درست است؟! این یک چشم انداز فوق العاده است چرا که لینک اول حدود 35 درصد از تمام ورودی ها را به خود اختصاص می دهد و این یعنی کسی که براساس نکات آموزش سئو سایتی را سئو کرده می تواند درآمد بسیار زیادی از آن به دست آورد. موتورهای جستجو این دو آدرس یا نام دامنه رسمی را متفاوت از هم درنظر میگیرند، بهطوری که انگار دو وبسایت کاملاً متفاوت هستند. تفاوت خاصی ندارد که کدامیک را انتخاب کنید و تصمیم شما هیچ تأثیری در سئو نخواهد داشت.
مثلا اینکه شما زحمت زیادی بکشید و روی کلیدواژه “گلدان” در گوگل رتبه بگیرید؛ ارزش زیادی ندارد؛ مادامی که نرخ تبدیل مناسبی از این کیورد داشته باشید. یکی از نکاتی که در گذشته خیلی مورد توجه قرار نمیگرفت و اخیرا دارای اهمیت زیادی شده است نرخ تبدیل است. هر چقدر یک صفحه این ۳ عامل را بهتر پاس کند، شانس بیشتری برای قرار گرفتن در جایگاه اول گوگل دارد. در ادامه آموزش؛ به صورت کامل نحوه برتری در این ۳ عامل را متوجه خواهید شد. در این صفحه هر آن چیزی که برای یادگیری سئو از سطح مبتدی تا پیشرفته نیاز دارید فراهم است.
سلام دوست عزیز
درک تصاویر برای گوگل ساده است ولی با ایجاد تغییرات در تصویر و کپشن نویسی روی آن میتواند یک محتوای جدید ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنم سوپرمقاله سئو تصاویر را مطالعه کنید. تقویت لینک سازی داخلی یک صفحه میتواند تاثیر شگفت انگیزی در جایگاه آن داشته باشد ولی باید دقت کنید که این فرآیند را به صورت هدفمند و بهینه انجام دهید.
مطلب بهترین افزونه سرعت سایت رو هم توی سایت همیار وردپرس مطالعه کنید، براتون مفید چون همه افزونه های خوب رو با راهنمایی کامل خدمتتون توضیح داده. اولش که گفتم احتمالا کار های این بخش رو خیلی دوست نداشته باشید اما یکمی حوصله کنید زیاد سخت نیست سریع انجام میشه و بعد میرید سراغ اون تولید محتوای دوست داشتنی و عشق می کنید با کارتون. گاها تبلیغات محیطی مثل بیلبورد هم میتونه باعث این موضوع بشه، تبلیغات تلوزیونی و … هم که جای خودشو داره و هیچ کدوم این موارد وظیفه متخصص سئو سایت نیست.
سئو اشتباه میتواند شما را از دید کاربران پنهان کرده و تمام تلاش شما را هدر دهد، در نتیجه رقبای شما با محتوایی ضعیف تر بازدید و محبوبیت بیشتری داشته باشند. بسیاری از سئوکاران بر این باور هستند که طول محتوا یکی از عوامل رتبه بندی در صفحات نتایج جستجوی گوگل است. نتیجه یک مطالعه توسط سایت معروف Backlinko نشان می دهد که محتواهای با حدود 2000 کلمه در گوگل رتبه های بهتری را در اختیار خود دارند. کافیست این سایت را با دقت و به طور کامل زیر رو کنید، آموخته های خود را گام به گام بر روی وب سایتتان پیاده سازی کنید و تا رسیدن به هدف موردنظر یعنی رتبه اول در کلمات کلیدی هدف، دست از تلاش برندارید.
همچنین، بررسی سئو می تواند پتانسیل های سایت را پیدا کرده و فرصت های جدیدی را برای شما به وجود آورد که با تمرکز بر آن ها، از رقبای خود جلو بزنید. اگر می خواهید به صورت کامل تر این بخش را یاد بگیرید توصیه می کنیم مقالات معرفی شده و همچنین ویدیو آموزشی آن را ببینید. برای اینکه نکات بیش تر و عملی را درباره این موضوع باد بگیرید، می توانید بر روی ویدئو و یا دکمه مربوطه کلیک کنید. در این ویدیو و مقاله مرتبط با آن به طور کامل در مورد AMP و کاربرد آن صحبت می کنیم. در این ویدیو و مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه این فایل را ساخته، چه بخش هایی را در آن وارد کرده، و چگونه آن را ویرایش کنید. خب در بالا سه مدل اصلی انکرتکست را باهم شناختیم که شاید کمتر با این مورد ها آشنا شده بودید ولی تو این پست برتر آموز این کلمات را شناختی رفیق.
در بخش سئو خارجی سایت فروشگاهی هم تمرکز قطعا روی دسته بندی ها، صفحه اصلی سایت و در مواقع خاص روی تک محصولات است. سئو دسته بندی های محصولات در سایت فروشگاهی مهم ترین اولویت سئو محسوب می شود و سئو مقالات در اولویت آخر قرار می گیرد. ما در وردپرس برای افزایش سرعت سایت از یک افزونه litespeed cache مثلا استفاده می کنیم و خودش سرعت سایتمون رو بهینه سازی میکنه اما توی یک سایت اختصاصی طبیعتا این کار باید توسط برنامه نویس انجام بشه. در ادامه میبایست یاد بگیرید که محتوا ها را به هم وصل کنید و به کمک لینک، هم قدرت به بین صفحات پخش کنید، هم ایندکس بهتری از گوگل بگیرید و هم گردش بیشتری از کاربر در سایت بدست آورید.